Saturday, July 14, 2012

A Vintage Affair


  Hey! I'm finally home, back from Marbella! It was a blast, and consequently I'm more than exhausted. During the trip one of the friends who I went with, gave me back my book "A Vintage Affair". It is one of my favorite books. I'm really identified with Phoebe, the main character, a girl who wants to change radically her life due to previous tragic circumstances. I absolutely recommend you this book. Hope you enjoy it!


  Hey! Je suis en fin à la maison, de retour de Marbella! ela fut génial, et par conséquent je suis plus que fatigué. Pendant le voyage une amie qui était au voyage m'a rendu mon livre "A Vintage Affair". C'est un de mes livres préférés. Je m'identifie au protagoniste, Phoebe, un fille qui veut changer radicalement de mode de vie après subir des évènements tragiques dans son plus proche environnement. Je vous conseilles absolument ce livre. J'espère que vous aller aimer!


  ¡Hey!  Ya estoy por fin en casa, de vuelta de Marbella! Fue genial, una pasada, y claro ahora estoy mas que cansado. Durante el viaje una amiga que fue conmigo me devolvió mi libro "Una Pasión Vintage". Es uno de mis libros preferidos. Me identifico con la protagonista, Phoebe, una chica que quiere cambiar radicalmente de modo de vida después de sucumbir terribles eventos en su vida. Os recomiendo totalmente este libro. ¡Espero que os guste!

No comments:

Post a Comment