Monday, July 16, 2012

It's Summer in Wonderland




  This week I watched some films I really liked. One of the stories that touched me really hard was from the film Phoebe in Wonderland. That's because Alice in Wonderland is my favorite story and disney film since I am a kid. I liked it too because I am really interested in psychology. The protagonist is Elle Fanning, I watched three other films from her (Somewhere, Super 8 and We Bought a Zoo) and I liked them all. Hope you like those recommendations!


  Cette semaine j'ai regardé quelques films que j'ai vraiment aimés. Une des histoires qui m'ont touché a été celle de Phoebe in Wonderland. Cela est du au fait que Alice aux pays des merveilles est mon histoire préféré et mon film disney préféré aussi depuis que je suis petit. C'est aussi du a que j'adore la psychologie. La protagoniste est Elle fanning, j'ai regardé trois autres films où elle apparait (Somewhere, Super 8 et We Bought a Zoo) et je les ai tous aimés. J'espère que vous aimez les recommandations!


  Esta semana he visto unas cuantas películas que me han gustado mucho. Una de las historias que mas me ha conmovido ha sido la de Phoebe in Wonderland. Eso es debido quizás a que Alicia en el país de las Maravillas es mi cuento preferido y mi película Disney preferida. También porque me gusta la psicología. La protagonista es Elle Fanning y he visto otras tres películas en las que sale ella (Somewhere, Super 8 y We Bought a Zoo) y me han encantado todas, me encanta esta actriz prodigio si se me permite decirlo. Espero que os guste estas recomendaciones!







Elle Fanning

No comments:

Post a Comment