Sunday, April 1, 2012

Saturday Malta Live



  After discovering two days ago the best part of Malta, yesterday after breakfast we went directly to La Valetta. It was quite a nice and relaxed day, we just went to the shops in la Valetta like Tommy Hilfiger, Fred Perry etc... I fell in love with some things I'll probably buy on monday. Yesterday I had great news too, in my way back home we're going to stay a few days in Madrid where I'm going to see a friend of mine who has an acting audition. I will post photos of my days in the spanish capital. Have a good saturday eve' !


  Après découvrir la plus belle partie de Malte il y a deux jours, hier après le petit déjeuner on alla directe à La Valetta. Il fut un bon jour, on alla faire les boutiques dans les rues principales de la Valetta comme Tommy Hilfiger, Fred perry... J'eu un coup de foudre avec certaines choses que je vais probablement acheter lundi. Hier j'eu aussi des bonnes nouvelles, dans mon retour chez moi je vais passer quelques jours à Madrid où je vais voir una amie qui passe un examin pour une école d'acteurs. Je vous montrerais aussi mes photos dans la capitale espagnole. Passez un bon samedi soir!


  Después de descubrir hace dos días la parte mas bonita de Malta, ayer después del desayuno fuimos directos a La Valetta. Fue un día muy tranquilo y relajante, fuimos de compras por las calles principales de la Valetta como Tommy Hilfiger, Fred Perry... Me enamoré de algunas cosas que igual me compro el lunes. Ayer también tuve buenas noticias, a la vuelta a casa me quedaré primero en Madrid unos días donde veré a una amiga mía que tiene una prueba para una escuela de actores. Os mostrare las fotos de mi estancia en la capital española. Pasad un buen sábado noche!






Tommy Hilfiger shop

1 comment: