Saturday, February 11, 2012

Exams week = New clothes


   In this period of stressful exams, the only useful thing I do is shopping. At home, while I'm studying, I get so bored that I have to disconnect, and what's better to do it than surfing all over the internet for some incredible things like these ones. I take this opportunity to tell you that next week, from thursday until friday the 24th I'll be pending a marvelous week in Italy! I'm so excited and I can't wait to visit Venice, during its famous carnival which it makes a better occasion to go, Rome, Florence and Pisa. I will do a big post with photos when I come back.The pictures will be taken by Alvaro, the same who took the pictures of San Francisco,  because my friend Charlotte, who use to take the pictures for my blog will be visiting Paris, so lucky. Have a nice week-end!

   Pendant cette période de stressants examins, la seule chose utile que je fais c'est acheter, des vêtements cette fois-ci. À la maison, pendant que j'étudie, je m'ennuie tellement que j'ai besoin de déconnecter, et le meilleur moyen est de "surfer" sur le net pour trouver des choses incroyables comme celles là. J'utilise aussi ce post pour vous annoncer que la semaine prochaine du jeudi 16 au Vendredi 24 Février je serais en Italie! Je suis impatient de voir Venise, en plus pendant son célèbre carnaval ce qui fait une meilleure occasion pour y aller, Rome, Florence et Pise. Je ferais un post avec les photos lors de mon retour. Les photos seront prises par Alvaro, le même qu'à San Francisco, car Charlotte, mon amie qui normalement prend les photos, sera à Paris, cette chance. Bon week-end!

   Durante este estresante periodo que son los exámenes, la única cosa de provecho que hago es comprar, ropa en este caso. En casa, mientras estudio, me aburro tanto que necesito de alguna forma desconectar, y el mejor método es navegar por internet para encontrar cosas increíbles como estas. Aprovecho este post para anunciaros que la semana que viene desde el jueves hasta el viernes siguiente 24 de febrero, estaré en Italia! Estoy súper impaciente de ver Venecia, encima en el viernes de carnaval, Roma, Florencia y Pisa. Haré un post a la vuelta del viaje y las fotos las hará Alvaro, el mismo que hizo las fotos de San Francisco, ya que mi amiga Charlotte, que suele hacer las fotos que uso para el blog, estará en Paris la misma semana, que suerte. Buen fin de semana!





Massimo dutti shoes via www.massimodutti.com 





Tommy Hilfiger classic beige sweater


Franklin Marshall bonnet


Tommy Hilfiger aviator jacket

No comments:

Post a Comment