Monday, February 27, 2012

Internet treasures

Fancy
www.thefancy.com
  Monday again. A hard one after a tough week visiting italy. I haven't finished my post with photos of the trip but in a few days you'll be able to see it. Meanwhile I want to share with you what I call my Internet treasures... As a starting blogger I have my idols and sites I like to visit. They are about everything and others about precise things like vintage or fashion.

  Encore Lundi. Mais un Lundi assez dur après le tour de l'Italie de la semaine dernière. Je n'ai pas finit avec le post des photos mais bientôt il sera possible de le voir ici. Pendant ce temps d'attente je veux vous introduire ce que j'appelles les "trésors d'Internet"... Comme un typique blogger débutant j'ai mes idoles et des sites que j'aime fréquenter. Ils s'agissent de n'importe quoi ou de choses précises comme le vintage et la mode.

  Otra vez Lunes. Pero uno duro esta vez por el viaje de Italia de la semana pasada. No he terminado con el post de las fotos del viaje pero pronto podréis verlas aquí. Mientras tanto quiero compartir con vosotros lo que yo llamo "tesoros de Internet"... Como buen blogger principiante tengo mis ídolos y paginas web que me gusta visitar. Se tratan de paginas de cualquier cosa o de cosas mas precisas como el vintage y la moda.




The App

  Fancy is the best place to find all type of luxury and extravagance. It's the perfect place to daydream, you can't resist falling in love of all the things in there.


  Fancy c'est le meilleure endroit pour trouver tout type de luxe et d'extravagance. C'est l'endroit idéal pour rêver le jour et tu ne peut pas te résister de tomber amoureux des choses qu'il y a.

  Fancy es el mejor sitio para encontrar todo tipo de lujo y extravagancias. Es el sitio perfecto para soñar despierto y no te puedes resistir de enamorarte de las cosas que hay.


www.etsy.com



  Etsy is the best place to find vintage things. Whatever you want it's in etsy, it's like eBay but more classy and the photos of the products are amazing. I recommend you to go and visit it.

  Etsy est le meilleur endroit pour trouver des choses vintage. N'importe quoi qui te viens aux pensées est sur etsy, c'est comme eBay mais plus classe et les photos des produits sont géniales. Je vous recommande fortement d'y aller.

  Etsy es el mejor sitio para las cosas vintage. Cualquier cosa que se te viene en mente esta en etsy, es como eBay pero con mucha mas clase y las fotos de los productos son geniales. Os recomiendo que vayáis a echar un vistazo.


www.theblondesalad.com

  The Blonde Salad... I have so much things to say about you... I follow you since your very first beginning, I love all your wardrobe, your shoes above all, all your posts, your travels with your boyfriend and your dog, the cutest dog of the world. I only can say that you are my true idol and inspiration.


  The Blonde Salad... J'ai tellement de choses à te dire... Je te suis depuis le début, j'adore ton armoire, tes chaussures surtout, tous tes posts, tes voyages avec ton petit copain et ta chienne qui est magnifique, la plus belle au monde. Je peux que dire que tu es ma vrai idole et inspiration.


  The Blonde Salad... Tengo tantas cosas que decirte que no se como resumirlo... Te sigo desde que empezaste, me encante tu armario, sobre todo tus zapatos, tus viajes con tu novio y tu perra que es la mas mona del mundo. Solo puedo decir que eres mi verdadero idolo y máxima inspiración.


www.leblogdebetty.com


  Le Blog de Betty is a blog of a french girl from Paris with an incredible taste for fashion. I only follow her blog since last year but I love it.


  Le Blog de Betty est un blog d'une jeune française de Paris avec un incroyable goût pour la mode. Je ne suis son blog que depuis l'année dernière mais je l'adore.


  Le Blog de Betty es un blog de una joven francesa de Paris con un increíble gusto por la moda. Solo sigo su blog desde el año pasado pero me encanta.

2 comments:

  1. Just found your blog - real nice. You made some good recommendations here :)

    http://fashionblends.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. j'adore fancy!

    http://annaandloves.com

    ReplyDelete