Thursday, March 22, 2012

Shoes: Never enough...



  As I have finally bought the Sperry Top Sider shoes I wanted in Wish List, thanks to Endless powered by Amazon which was the only site which had my shoes and shipped world-wide, I decided to do this post focused in my shoes. There are not all here but just which I put the most however there are some of them I don't like. At this moment I really want to change my shoe closet that's why I bought last month both Massimo Dutti shoes seen in Exams week = New clothes and Cuose nove in Italia, and the Sperrys I've just told you about (they arrive on the 26th normally). The others are kind of old, and I don't use them very often and others are ragged due to the excessive utilization.

  Comme je viens d'acheter les Sperry Top Sider que je voulais dans Wish List, grâce à Endless un site généré par Amazon qui étais le seul site où ils vendaient mes chaussures et délivrée partout dans le monde, j'ai décidé de faire un post sur mes chaussures. Elles ne sont pas toutes là mais j'ai sélectionner celles que je mets le plus même si il y a quelques unes que je n'aime pas. En ce moment je veux vraiment rénover mes chaussures, c'est pour cela que le mois dernier j'ai acheté les deux paires de Massimo Dutti, que vous pouvez voir dans  Exams week = New clothes et Cuose nove in Italia, et les Sperrys que j'attend très impatiemment (elles arrivent le 26 normalement). Les autres sont un peu vieilles et je ne les utilisent plus trop et d'autres un peu détériorées à cause de les utilisées tellement.

  Como he por fin comprado los Sperry Top Sider que tanto deseaba, gracias a Endless una pagina accionada por Amazon que era la única que vendía mis zapatos y enviaba por todo el mundo, he decidido hacer este post sobre mis zapatos. No están todos aquí, solo los que mas me pongo aunque algunas no me gustan mucho. En estos momentos quiero absolutamente cambiar mis zapatos y comprarme nuevos como los de Massimo Dutti del mes pasado, que podéis ver en Exams week = New clothes y en Cuose nove in Italia, y los Sperrys que tanto ansío (llegan el 26 normalmente). Las otros zapatos son ya un tanto viejos y algunos medio rotos de tanto usar.






Converse - I have whites too

Massimo dutti shoes

Vans from San Francisco

Espadrilles - I have in more colors

Classy shoes for special elegant events

No comments:

Post a Comment